Saturday, 19 May 2012

Walaupun sikit ,Aku gembira..


Dari minggu lepas dok telek2 kat FOLLOWER SITE tu..kot2 sampai 200 dah ke belum ..
Sat tadi tgh kusyuk2 ,ehhhh..dah 200 laaa..Wahh,,siapakah yang bertuah ni ??




Girl_ain93

Tapi kan..baru je nak follow dia..tapi mcm dia x bagi jek ..hehe..so,Puteri amik kesempatan ni ,untuk mintak 
Ain review semula page Puteri ni .supaye Puteri boleh follow dia balik .dan nak bagi sedikit ole2 ..hehe

tahniah sbb anda berjaya buat hati yang sdg lara ni ,bertukar dgn senyuman nan indah ..cewaahh..
^_^


nak info terbaru?jom..
-KUCING??
-PERCUTIAN MUSIM CUTI NANTI
-OH MY ENGLISH!
-KERETAPI KL
KLIK JE



Comments
3 Comments

3 comments:

Shereen Yahya said...

tahniah ..
keep writing :)

Puteri_ika said...

@Shereen Yahyahehe...malu saye,,tq =)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Happy blogging! :D