Thursday, 15 November 2012

Jalan2 release tension . .

Haa..teka ni kat mana ? comfirm2 dah tau tempat ni dekat mana kan ?of course lah I-City Shah Alam.
Seronok pergi sini ..dapat release tension kan .(tapi tak pernah pergi pon .cakap je lebih)


Okey . hari ni bukan nak ce citer pasal i-city Shah Alam nuuu..tapi I-city Jerantut..
Hahh??? Jerantut ???  =o=


Hai makcik pakcik .jangan terkezut sangat .ingatnye Jerantut kat Pahang ni takdak i-city ka ??hehehe
Kami pon ada laahhhh...minggu lepas .satu kapal pi serang i-city Jerantut ..





start dah buat muka gituhhh..


batman junior !


ummi zuraini ...mirzan kat scotland nihh

comei ummi saye nii ..


yela...xdapat pegang betul2 pon xpe la..

ummi ..tgk ..anak ummi dah jadi batman..



 mangsa kejadian ..
Comments
4 Comments

4 comments:

Ummi Anie said...

patut la beria naim cerita i-city jerantut ni.mcm menarik je.....lagi sekali balik jengka nak serang tempat ni jugak la....lupakan shah alam....hahaha...

Puteri_ika said...

hehe...tapi m.ngah kene bwk dulu k.long pi sana tau ..baru fair....hehehe

C'Jai said...

woit...!tak tau pun jerantut ada i-city....ngeeeeee

Puteri_ika said...

haa..tula...moh terjun sana